Žáci si měli doma za úkol připravit povídání, plakát, prezentaci na téma My Life (rodina, zájmy, kamarádi).
Vybraní žáci v hodinách povinné a volitelné informatiky a následně doma zpracují v programu Malování obrázek se zadanými parametry na
Do výuky vlastivědy byly vytvořeny pracovní listy na interaktivní tabuli se zaměřením na kraje a krajská města České republiky.
Podzimní matematikou provedli páťáci své mladší spolužáky ze druhé třídy. Připravili si pro ně pracovní listy, ve kterých si zopakovali sčítání a odčítání do dvaceti a nově i do sta.
Ve středu 10.11.2010 pro vybrané žáky 8.-9.r. v kategorii Kadet ve čtvrtek 11.11.2010 pro vybrané žáky 7.r v kategorii Benjamin
Náplní pravidelných schůzek rodičů s učiteli je především prospěch dětí, jejich chování a seznámení s různými akcemi, které pro děti škola organizuje.
Malířská paleta na sobě nese škálu barev, PALETA Oucmanice nám nabídla rozmanitost programů s ekologickou tématikou.
Žáci vytvořili pro druháčky barevnou abecedu, ve které doplňovali chybějící písmena, řadili podle abecedy slova a jména.
V rámci exkurze z vlastivědy navštívili žáci hlavní město Prahu. Přivezli si dojmy, které se rozhodli prezentovat prostřednictvím slohových prací a následnou tvorbou pracovních listů na interaktivní tabuli.
Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností.Projekt EUF 2010 – 20 Moderní výuka českého jazyka-prostředek plnohodnotného prožití volnočasových aktivit žadatelů o mezinárodní ochranu. Ekologie Jednoho pošmourného dubnového odpoledne nás ve školní družině navštívila skupinka dětí z Pobytového střediska. Cílem plánované návštěvy bylo rozšíření znalostí a vědomostí o životním prostředí, podmínkách života na Zemi a samozřejmě také rozvíjení jazykových a komunikativních dovedností. Program jsme měli připravený na zahradě, ale počasí změnilo naše plány a museli jsme téměř vše přesunout do budovy. Jediné stanoviště, které zůstalo venku, bylo třídění odpadů. Děti třídily odpad do čtyř košů – papír, plasty, sklo, nápojové kartony. U některých kousků si nevěděly rady, ale paní vychovatelka jim vždy poradila. Poté jsme se přemístili dovnitř a děti si podle své volby obešly všechna tři oddělení, kde měly na výběr z výroby sluníček z odpadových materiálů, poznávání stromů, rostlin a několika kvízů .
V úterý 12.dubna 2011 vyjeli žáci 9. tříd, vybraní žáci 8. tříd a spolu s nimi i děvčata z pobytového střediska na exkurzi do Terezína. Tato akce se uskutečnila v rámci učiva dějepisu o holocaustu a Protektorátu Čechy a Morava. Exkurze je začleněna do projektu , který je spolufinancován z prostředků Evropského uprchlického fondu.
Žáci IX.A na internetu vyhledali různé informace o historii labyrintů a našli ukázky současných projektů. Zjistili, že nejvíce labyrintů se nachází v parku zámku Loučeň.
Projekt byl zaměřen na pohádky českých autorů. V integračním centru se děti rozdělily do 7 družstev podle pohádkových postav. Úkolem každého družstva bylo nejen zahrát pohádku, ale i plnit různé úkoly. Mezi jednotlivými úkoly zahrála každá skupina své představení.
Ještě nebudeme končit, ještě ne, znělo z mnoha úst našich dětí ze školní družiny.
Děti z pobytového střediska se mimořádně sešly v úterý 22. února 2011 ve škole na náměstí. Přišly nejen ty školou povinné, ale i ty, které navštěvují vyrovnávací třídu a na školu se teprve připravují.