Tentokrát jsme si při výchově ke zdraví procvičili a prověřili naše znalosti z oblasti dopravní výchovy pomocí různých úkolů, které připravila paní učitelka. Vytvořili jsme si dvojčlenné až tříčlenné týmy a plnili úkoly na připravených stanovištích. A co jsme si zopakovali, procvičili a co nového jsme se naučili?
Do obrázku jsme zakreslovali reflexní prvky na oblečení, jízdním kole, ale třeba taky kočárku a uvědomili si, jak důležité je „být vidět“.
V úkolu jsme řešili a na jízdním kole si ukazovali nejdůležitější bezpečnostní prvky. Zamysleli jsme se také nad tím, jestli jsou naše jízdní kola správně vybavená.
Dále jsme rozhodovali, co patří k povinné výbavě kola, k výbavě kola za snížené viditelnosti a doporučené výbavě.
Vybírali jsme správná tvrzení o chodcích, kteří jsou účastníky silničního provozu.
Označovali jsme chyby, které dějají cyklisti v silničním provozu.
Vybírali jsme vždy jednu správnou odpověď na otázky týkající se silničního provozu.
Měli jsme rozhodnot v šesti různých situacích, jak budou automobily projíždět křižovatkami. Zopakovali jsme si tak pravidlo pravé ruky a dopravní značky.
Měli jsme za úkol přiřadit obrázek dopravní značky k jeho názvu. Pexeso jako takové jsme si zahrát nestihli, nevadí, třeba příště...
Tento úkol byl trochu o postřehu. Měli jsme vyhledat a v osmisměrce vyznačit 18 pojmů týkajících se dopravní výchovy a vylušit tajenku.
Opět jsme si procvičili téma dopravní značky. Výsledkem byla hezká hvězda.
Dvouhodinovka výchovy ke zdraví utekla jako voda, pobavili jsme se, ledacos si zopakovali a spoustu nových informací se dozvěděli.
Třída 6.B
Dopravní hřiště Během dubna vyrazily postupně všechny čtvrté třídy na…
V pátek 21. března se, stejně jako každý rok, žáci 2….
Velikonoce jsou obdobím lidových tradic spojených s vítáním jara. S dětmi ve…