Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR
Investice do rozvoje vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tvrdé a měkké slabiky – 2. ročník
Pro výuku tvrdých a měkkých souhlásek byla zvolena hravá forma na interaktivní tabuli spolu s přiřazováním, doplňováním a přepisem. Pracovní listy byly tvořeny pomocí slov, slovních spojení, vět, hádanek a písniček spolu s obrázky. Žáci se nejprve seznámili s rozdělením souhlásek a poté mohli procvičovat učivo na jednotlivých stránkách.
Aktivita zaměřená pro výuku 2. ročníku na téma tvrdé a měkké souhlásky. Žáci se čtením seznámili s rozdělením souhlásek a následně pracovali na jednotlivých listech formou doplňování, přiřazování, přepisem do školního sešitu, doplňováním křížovek a písniček , které si také zazpívali. Některé úkoly byly provedeny skupinově nebo ve dvojicích.
Starší žáci se na přípravě podíleli tvořením slovních spojení, vyhledáváním obrázků, výběrem písniček, hádanek a křížovek. S přehledem dokázali řídit hodinu na interaktivní tabuli i samostatnou práci do školních sešitů. Bylo vidět, že učení mladších spolužáků je baví stejně jako práce s moderní technikou.
Hana Dosedlová
Čtvrté třídy se letos zapojily do preventivního programu „Vyplouváme“. Paní…
Letošní školní rok zahájili žáci 6. ročníku ZŠ Gutha…
Na první hodinu Přírodovědy jsme se přesunuli ze třídy do…