Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR
Investice do rozvoje vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Žáci 5. C tvořili společně s vyučujícím pracovní listy pro své spolužáky. Výuka českého jazyka byla zaměřena na určování podstatných jmen. V začátku školního roku si společně se třídou zopakovali, co se u podstatných jmen určuje, zahráli si několik her a poté pracovali na interaktivní tabuli, kde doplňovali, určovali, ale také opravovali své spolužáky.Proběhla soutěž družstev a v závěru byly zhodnoceny výsledky.
Práce se zdařila, děti z ní měly příjemný pocit, na druhou stranu pochopily, že připravit pro ně zajímavou práci do vyučování není zdaleka tak jednoduché jak to na první pohled vypadá a stojí to čas.
H. Dosedlová
V rámci projektu dopravní výchovy si žáci osmých a devátých tříd…
Filipojakubská noc je v našich krajích spojena se starodávným zvykem pálení…
Naše třída se proměnila opět po roce v místo, kde se…