Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR
Investice do rozvoje vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Učitelské povolání není vůbec lehké. My, žáci 4. C jsme se o tom přesvědčili při projektu Děti učí děti. Rozhodli jsme se, že připravíme sportovní soutěže a vědomostní test z prvouky o jaru pro 1. a 2. ročník. Příprava nám šla pěkně od ruky a když přišel den, kdy jsme měli zastoupit roli učitele, trochu v nás byla nervozita a zvědavost, jak to všechno zvládneme. Mladší žáci soutěžili ve skupinkách, na jednotlivých stanovištích plnili úkoly a my jsme získávali větší a větší jistotu. Prostě jsme to zvládli, i když to byly trochu nervy. Všem se nám to líbilo a v „učitelování“ chceme ještě chvíli pokračovat, pro změnu na interaktivní tabuli. Už se na to těšíme.
V další části „učitelování“ jsme vymýšleli návrhy a tvořili pracovní listy pro interaktivní tabuli. Pro druháky jsme připravili v českém jazyce párové souhlásky, které doplňovali na int. tabuli, rébusy a soutěže.V matematice procvičovali násobilku, která jim šla dost dobře. Nechybělo opět soutěžení ve dvojicích,… Prvňáčci se s interaktivní tabulí seznamovali, ale vedli si úspěšně. Doplňovali chybějící písmenka, skládali ze slabik slova a luštili rébusy. Tvoření listů nám dalo dost práce, ale budou je tak moci využívat i ostatní děti.
Našim malým spolužáčkům se vyučování líbilo, a proto je příště naučíme zase něco jiného. Chceme zjistit, kteří z nich jsou šikovní v pracovní výchově.
Čtvrté třídy se letos zapojily do preventivního programu „Vyplouváme“. Paní…
Letošní školní rok zahájili žáci 6. ročníku ZŠ Gutha…
Na první hodinu Přírodovědy jsme se přesunuli ze třídy do…