03.06. 2011

Jak si poradit s fotoaparátem

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR

esf

Investice do rozvoje vzdělávání

Jak s fotoaparátem

Pracovní list pro mladší spolužáky

Žáci 8.B vytvářeli pracovní listy se zaujetím. Rádi pracovali s fotoaparáty, řada z nich nemá fotoaparát doma možnost využívat. Pro výuku informatiky je to nová dovednost, kterou žáci využijí i při volbě povolání a smysluplnén využívání volného času. Při vytváření pracovního listu využili počítačové dovednosti ze 6. a 7. ročníku. Práce byla motivána využitím pro mladší spolužáky v hodinách informatiky. Problém nastával pouze při střídání učebny informatiky Lávka-Náměstí ( Microsoft Office a Open Office ). Možnosti a prostředí obou textových editorů jsou pro některé žáky ještě obtížné.Původně bylo v zadání využití sloupců při tvorbě pracovního listu, ale některým žákům dělalo obtíže následné formátování vložených objektů a jejich seskupování. Nakonec žácipracovní listyvytvořili na list A4 a ve vzhledu stránky zvolily tisk 2 stran na 1 list. Do harmonogramu zasáhlo mimořádné ředitelské volno z důvodu vysokého výskytu respiračních onemocnění ve škole.

Všichni nadšeně vítali praktickou hodinu s focením. Žáci dobře zvládali práci ve Wordu, obtížnější byla práce v textovém editoru Open. Automatické tvary někteří pozapomněli. Nastaly problémy s formátováním vložených objektů ve sloupcích. Některým žákům dělalo problém vytvořit otázky pro zpětnou kontrolu. Všichni se shodli na tom, že s Wordem se jim pracuje lépe, s Openem jim šla práce pomaleji.

Preventivní program „ Vyplouváme“

Čtvrté třídy se letos zapojily do preventivního programu „Vyplouváme“. Paní…

Adaptační pobyt

     Letošní školní rok zahájili žáci 6. ročníku ZŠ Gutha…

Venkovní učebna – 4.B

Na první hodinu Přírodovědy jsme se přesunuli ze třídy do…